Om oss

Atlantic MICE AS er en profesjonell konferanse organisator (PCO) med over 30 års erfaring i planlegging og gjennomføring av ulike typer arrangement for nasjonale og internasjonale kunder.

Vår stab av dyktige og engasjerte medarbeidere vil sørge for at ditt neste arrangement blir ivaretatt på en profesjonell måte.
Vi bistår og tilrettelegger alle detaljer før, under og etter ditt arrangement, og er med i alle faser fra start til slutt. Gode verktøy og godt innarbeidede rutiner er en sikkerhet for et vellykket resultat.

Historie

Atlantic MICE ble etablert den 1. mars 1987 – som en underavdeling av eierselskapet Atlantic Auto med hovedfokus på gruppeturer i inn- og utland. Den 1. januar i 1998 ble avdelingen utskilt som et heleid datterselskap, og fikk navnet Atlantic Reiser AS. Samtidig startet selskapet med planlegging og gjennomføring av nasjonale og internasjonale konferanser. I dag utgjør denne tjenesten (PCO) størsteparten av aktiviteten.

Den 1. januar 2012 skiftet selskapet navn til Atlantic MICE, og flyttet samme år inn i nye lokaler ved sjøfronten i Molde.